Nejčastejší dotazy

Už jste našli svůj zážitek? Kliknutím na ikonu „KOUPIT VSTUPENKY“ se dostanete na výběr míst. Po označení vybraných míst se vstupenka uloží do vašeho virtuální košíku. Poté kliknete na tlačítko „ Do košíku“.

Na další obrazovce můžete zkontrolovat, zda jste vybrali správná místa. Pro pokračování je třeba zakliknout souhlas s obchodními podmínkami a kliknout na „Pokračovat“.

V dalším kroku vybíráte typ úhrady a typ doručení vstupenky. V případě, že chcete zaplatit vstupenku online, můžete zvolit metodu platby kartou online nebo zaplatit s aplikací Masterpass. Další možností je využít služeb Twisto, která za vás objednávku uhradí hned a Vy obdržíte okamžitě eVstupenku a fakturu na e-mailovou adresu. Faktura má 14denní splatnost. Pokud vám zaměstnavatel poskytl benefitní kartu Benefit Plus nebo Gallery Beta, můžete jí využit obdobně jako běžnou kartu a vstupenky zaplatit online.

Více informací o možnostech platby naleznete zde.

Pokud zvolíte platbu Twisto, vyplníte svoje údaje a Twisto za vás okamžitě uhradí objednávku. Vstupenky tak budete mít ihned k dispozici. Následně vám Twisto zašle fakturu a vy máte 14 dní na to ji uhradit. Taková objednávka je závazná a neslouží jako rezervace vstupenek.

Těchto poukazů je celá řada, ale naše společnost spolupracuje prozatím pouze s poukazy Gallery Beta a Benefit Plus. Těmi zaplatíte online podobně jako při platbě kartou na platební bráně. Stačí opsat číslo karty, potvrdit ověřovacím kódem a poté bude objednávka automaticky uhrazena z Vašich benefitních bodů. Zmíněné platební metody však nelze využít na prodejních místech.

Samozřejmě. Naše dárkové poukazy v různých hodnotách najdete zde. Je možné je použít online na všechny akce z naší nabídky. Jejich platnost je 12 měsíců od data nákupu.

Zkuste nejdříve prosím zkontrolovat Spam nebo Hromadnou poštu. Pokud své vstupenky nenajdete tam, otevřete si webové stránky, kde jste objednávku vytvořili, a přihlaste se do sekce “Můj účet“. Pokud si nepamatujete heslo, stačí kliknout na „Zaslat nové“ a heslo Vám poté přijde do emailu. Po přihlášení uvidíte svou objednávku a možnost vytisknout vstupenky. Není tam váš nákup uveden? Zavolejte nám, rádi Vám poradíme.

Většinou můžeme. Zavolejte nám, a společně najdeme požadované představení a konkrétní místa vám zarezervujeme na tři dny. S číslem rezervace pak stačí zajít na jakékoli prodejní místo a vstupenky tam zakoupit. Pokud je však termín představení v nejbližších dnech, nebo si pořadatel nepřeje vytvářet rezervace, nezbývá než zakoupit vstupenky rovnou online nebo na prodejním místě bez předchozí rezervace.

Vždy je lepší mít eVstupenky vytisknuté a černobílá verze je naprosto dostačující. Urychlíte tím kontrolu při vstupu na akci. Pokud ale nemáte možnost tisku, stačí je ukázat i v mobilu. Uvaděč si poradí i s tím.

Bohužel nemáme. Vidíme v systému totéž, co Vy jako klient, a pokud je akce vyprodána, nemáme žádné vstupenky „navíc“. Věříme ale, že si z naší nabídky dokážete vybrat něco jiného. Více informací ohledně kompletní nabídky naleznete zde.

Vstupenky si můžete vyzvednout na libovolném prodejním místě v rámci sítě Colosseum Ticket a partnerských prodejen, není třeba si ho nikde volit předem. Na místě pak stačí sdělit číslo Vaší rezervace nebo objednávky. Seznam prodejních míst naleznete zde.

To vždy záleží na pořadateli. Pokud je sleva možná, zobrazí se vám v druhém kroku objednávky (v košíku) tlačítko „Vyberte si slevu“. Většinou slevy také uvádíme i v popisu samotné akce. Stačí kliknout a podívat se, jaké slevy jsou v nabídce.

To je poměrně nepříjemná situace, ale chápeme, že se to může stát. V takovém případě nám pošlete svou žádost o duplikát do emailu info@cticket.cz. Zašlete také číslo objednávky a potvrzení o zaplacení. My zjistíme u pořadatele, zda opakovaný tisk povolí. Pokud ano, bude vám vytištěna znovu na stejné pokladně jako originál. Kopie bude ale označena jako duplikát a pokud se na akci objeví i originální vstupenky, budou upřednostněny právě ty! Uvaděč v divadle totiž už nemá prostor řešit, proč byly vytištěny i duplikáty. Věděli jste, že vstupenka je cenina a podle toho je třeba s ní zacházet?

Dle obchodních podmínek vstupenky nelze vrátit ani vyměnit. Zkuste nám přesto poslat svou žádost do emailu info@cticket.cz a my se zkusíme zeptat pořadatele, zda neudělí výjimku. Nezapomeňte do mailu napsat číslo objednávky nebo vstupenek, ať máme váš nákup podle čeho najít.

Pokud platba proběhla kartou online na platební bráně, přijdou eVstupenky vzápětí do emailu. V případě zaslání platby převodem může její zpracování trvat i tři pracovní dny. Následně vám přijde email s potvrzením o přijetí platby a zároveň i vaše eVstupenky.

Ano, ale v takovém případě je potřeba provést platbu převodem. Vytvořte si rezervaci s typem úhrady převodem, ale nehraďte ji. Následně nám zašlete do emailu info@colosseumticket.cz fakturační údaje a číslo rezervace a my vám vystavíme zálohovou fakturu. Finální fakturu zašleme po úhradě na vyžádání nebo ji naleznete v sekci Můj účet. U objednávek hrazených kartou online naleznete v sekci Můj účet účtenku, faktura se k nim nevytváří a nelze ji vystavit zpětně.

Hromadné objednávky vstupenek pro školy či firmy prosím směřujte na email info@colosseumticket.cz, rádi Vám pomůžeme s výběrem a poté Vám vystavíme fakturu.

Jedna možnost je vytvořit si více objednávek. Další možnost je nás kontaktovat telefonicky na +420 277 012 677 nebo emailem na info@colosseumticket.cz a my vám vytvoříme rezervaci i na větší počet míst.

Takové představení je zahrnuto v jednom z předplatných, které pořadatel nabízí. Bohužel, vstupenky nelze zakoupit na zmíněné představení samostatně. Záložku Předplatné naleznete zde a můžete tak vybrat rovnou celý balíček akcí.