Vážení,

vítáme Vás na internetovém portálu ColosseumTicket (dále jen "CT"), jehož prostřednictvím si můžete on-line rezervovat, objednat nebo přímo zakoupit vstupenky na kulturní akce.

V této sekci „Jak nakupovat“ naleznete všechny potřebné informace, jakým způsobem je možné vstupenky prostřednictvím portálu CT on-line rezervovat, objednávat nebo přímo nakupovat.

 

VYHLEDÁVÁNÍ AKCÍ

Na úvodní stránce portálu se vždy zobrazuje aktuální nabídka, která Vás upozorňuje na zajímavé akce. Akce podle žánru, můžete vyhledávat přes navigaci Divadlo, Kino, Hudba, Festival, Sport, Děti a Ostatní. Dále lze akce vyhledávat pomocí názvu, místa konání, pořadatele, či kombinací více parametrů přes pokročilé vyhledávání, včetně kalendáře.

Kliknutím na ikonu "VSTUPENKY" budete přesměrováni na výběr míst, které následně vložíte do Vašeho virtuálního Košíku. V Košíku je možné uplatnit slevy povolené k dané akci a uplatnit případné slevové poukazy přes "Vybrat slevu".

MOŽNOSTI REZERVACE | NÁKUPU - OBJEDNÁNÍ VSTUPENEK

V této sekci naleznete seznam všech typů úhrad a doručení, které rezervační systém „CT“ nabízí.

Počet vstupenek je limitován na 6 vstupenek!

POZOR! Pořadatel akce nemusí podporovat všechny níže uvedené typy úhrad a doručení!

Povolené typy úhrad a doručení vstupenek jsou vždy uvedeny v Košíku, který se zobrazí po vybrání počtu vstupenek v akci.

Pokud již vstupenky na akci není možné ani rezervovat, ani zakoupit, je u akce uvedeno "Online předprodej byl ukončen".

Po dokončení rezervace/nákupu vstupenek se na obrazovce vždy zobrazí referenční číslo a detaily dané rezervace/ objednávky - jméno zákazníka, vybrané vstupenky, platnost, typ úhrady a doručení vstupenek.

Rezervované vstupenky je nutné uhradit do data platnosti rezervace a to dle Vámi vybraného způsobu platby (na prodejním místě, bankovním převodem, online metodami či na fakturu).

Při doručení vstupenek poštou může být k ceně vstupenek připočítán manipulační poplatek za poštovné a balné. Tento poplatek se zobrazí po výběru vstupenek dle zvoleného typu rezervace a způsobu doručení vstupenek.

Typy úhrad a doručení:

  • Hotově/ Osobně - rezervace vstupenek, které budou uhrazeny na prodejním místě CT  v hotovosti nebo kartou, dle možností daného prodejního místa 
  • Převodem/ Poštou po ČR - rezervace vstupenek, které budou uhrazeny převodem prostřednictvím bank na území České republiky a zaslány formou Doporučeného psaní (50 Kč) prostřednictvím České pošty na adresu na území České republiky
  • Převodem / Cenné psaní - rezervace vstupenek, které budou uhrazeny převodem prostřednictvím bank na území České republiky a zaslány formou Cenného psaní (pojištěná zásilka, 95 Kč) prostřednictvím České pošty na adresu na území České republiky
  • Převodem/ eVstupenka - rezervace vstupenek, které budou uhrazeny převodem prostřednictvím bank na území České republiky a následné vytištění eVstupenky z pohodlí domova/ kanceláře
  • Online kartou/ eVstupenka - nákup vstupenek, které budou uhrazeny platební kartou prostřednictvím online platební brány GPwebPay a následné vytištění eVstupenky z pohodlí domova/ kanceláře
  • Online kartou/ Poštou po ČR - nákup vstupenek, které budou uhrazeny platební kartou prostřednictvím online platební brány GPwebPay a zaslány formou Doporučeného psaní (50 Kč) prostřednictvím České pošty na adresu na území České republiky 
  • Online kartou/ Cenné psaní - nákup vstupenek, které budou uhrazeny platební kartou prostřednictvím online platební brány GPwebPay a zaslány formou Cenného psaní (pojištěná zásilka, 95 Kč) prostřednictvím České pošty na adresu na území České republiky
  • Masterpass/ eVstupenka - nákup vstupenek, které budou uhrazeny platební kartou prostřednictvím aplikace Masterpass a následné vytištění eVstupenky z pohodlí domova/ kanceláře
  • Masterpass/ Poštou po ČR - nákup vstupenek, které budou uhrazeny platební kartou prostřednictvím aplikace Masterpass a zaslány formou Doporučeného psaní (50 Kč) prostřednictvím České pošty na adresu na území České republiky
  • Masterpass/ Cenné psaní - nákup vstupenek, které budou uhrazeny platební kartou prostřednictvím aplikace Masterpass a zaslány formou Cenného psaní (pojištěná zásilka, 95 Kč) prostřednictvím České pošty na adresu na území České republiky

 

  • Hromadné objednávky nad 6 vstupenek / Platba na fakturu - vstupenky rezervujte emailem na info@cticket.cz 

 

ONLINE PLATEBNÍ METODY
Online kartou via GPwebPay, Masterpass
ZABEZPEČENÍ! Platba bankovní kartou online probíhá na základě platební brány na osvědčeném systému GP webpay / nebo prostřednictvím aplikace Masterpass. Tyto systémy umožňují přijímat bankovní karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro při on-line zabezpečených transakcích. Hlavní výhodou systémů je výrazné zvýšení bezpečnosti transakcí z hlediska všech zapojených stran - držitele karty, obchodníka, vydavatelské banky a zúčtující banky.

Jak uhradit vstupenky online?

Po výběru vstupenek budete vyzváni k úhradě vstupenek prostřednictvím tlačítka ZAPLATIT. Po kliknutí na toto tlačítko Vás systém přesměruje do systému GP webpay, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě, kterou budete vstupenky hradit (číslo a platnost karty, kontrolní kód – CVC 2,CVV2). Na této obrazovce uvidíte jméno obchodníka, kterému částku za vstupenky hradíte, částku za Vámi vybrané vstupenky a číslo objednávky.

Pokud využíváte zabezpečenou kartu v 3-D Security System, budete na následující stránce vyzváni k zadání hesla pro autorizaci platby po internetu.

Jestliže bude platba kartou v systému GP webpay úspěšná, bude Vaší objednávce přiděleno identifikační číslo a automaticky budete přesměrováni zpět na rezervační portál, kde budete informováni o kladném výsledku. Následně budete mít možnost si vytisknout přehled vstupenek uhrazených bankovní kartou.

Pokud bude úhrada vstupenek neúspěšná, budete také automaticky přesměrováni zpět do rezervačního portálu, kde se zobrazí výsledek platby a výběr další manipulace se vstupenkami.

K nepotvrzení autorizace platby může dojít z následujících důvodů:

  • omylem vyplněny špatné údaje o platební kartě,
  • v době platby nebyla na účtu zákazníka dostatečná hotovost k provedení platby,
  • platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nezbytné obrátit se přímo na vydavatele karty - Vaši banku,
  • technický problém nebo jiný problém s kartou - expirace, překročen limit, technický problém v autorizačním centru apod..

eVSTUPENKA
  • elektronická vstupenka ve formátu A4, kterou je nutné si vytisknout, 
  • je platná v barevném i černobílém provedení,
  • je vždy dostupná v sekci "MŮJ ÚČET",
  • K vytištění eVstupenky je nutný program umožňující tisk dokumentu ve formátu PDF (např. Adobe Acrobat Reader).  

UPOZORNĚNÍ: Pořadatel ani prodejce neodpovídá za žádné obtíže způsobené neoprávněným zkopírováním této eVstupenky. eVstupenku je nutné uchovávat proti zneužití na bezpečném místě. Vstup na akci bude umožněn pouze na základě té eVstupenky, která projde kontrolním zařízením jako první. Při opětovném předložení eVstupenky nebo předložení její kopie nebude vstup na akci umožněn bez ohledu na to, kdo eVstupenku předloží.

 

REGISTRACE (vytvoření účtu)

Registrace na rezervačním portálu je nepovinná v případě, že máte zájem o rezervaci vstupenek s následnou platbou na pokladně předprodeje (Hotově/ Osobně).

U všech dalších typů rezervací, objednávek a nákupu vstupenek je registrace povinná. Pokud registraci neprovedete před výběrem akce a vložením vstupenek do virtuálního Košíku, budete k ní vyzváni během rezervace /objednávky /nákupu, případně Vám systém automaticky vytvoří účet přes tzv. "Rychlý nákup".

Výhodou registrace na rezervačním portále je následný přístup k rezervacím /objednávkám uživatele, které vytvořil prostřednictvím tohoto rezervačního portálu nebo které prostřednictvím tohoto rezervačního portálu zakoupil platební kartou on-line. Přehled rezervací, objednávek a zakoupených vstupenek zobrazíte přes seznam MŮJ ÚČET.

Součástí registrace je i možnost zaškrtnutí volby "Souhlasím se zasíláním aktualit emailem". Takto Vám neunikne žádná premiéra a budete včas vědět o všech aktualitách nebo případných změnách, které mohou v programu nastat.

Postup při registraci:

  1. Klikněte na ikonu Můj účet a po přenačtení stránky na odkaz Registrace.
  2. Vyplňte všechny povinné údaje.
  3. Pokud chcete být informováni o všech novinkách rezervačního systému, zaškrtněte „Souhlasím se zasíláním aktualit emailem“.
  4. Potvrďte registraci kliknutím na tlačítko Registrovat.
  5. Při každém dalším nákupu nebo rezervaci vstupenek se pak přihlásíte do systému přes MŮJ ÚČET vyplněním e-mailu a hesla.
  6. Úpravy Vaší registrace provedete po přihlášení na MŮJ ÚČET a kliknutím na odkaz „Úprava údajů“.
  7. Zapomenuté heslo - V případě, že zapomenete heslo pro přihlášení na rezervační portál, můžete využít možnosti zaslání hesla na emailovou adresu, která byla zadána při registraci. Zapomenuté heslo si vyžádáte přes ikonu ZAPOMENUTÉ HESLO v sekci MŮJ ÚČET.

SEZNAM „MÉ NÁKUPY“

Registrovaný uživatel portálu rezervačního systému CT má možnost přes ikonu Mé nákupy zobrazit si seznam svých rezervací/ objednávek, které prostřednictvím tohoto portálu vytvořil nebo které prostřednictvím tohoto portálu zakoupil platební kartou on-line. 
Po přihlášení do seznamu Mé nákupy se zobrazí přehled všech Vašich rezervací/ objednávek. Kliknutím na ikonu „detail“ získáte detail o vybraných vstupenkách.
Pokud jste při výběru vstupenek zadali způsob doručení eVstupenka, vytisknete si tuto vstupenku právě v tomto seznamu.

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY, REKLAMAČNÍ ŘÁD naleznete ZDE.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ naleznete ZDE.

 

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat info@cticket.cz .

 

Děkujeme a přejeme Vám mnoho kulturních zážitků!

Vaše ColosseumTicket.cz