Naše zákaznická podpora je pro vás k dispozici každý všední den od 8:00 do 17:00. Kontaktovat nás můžete na telefonním čísle +420 277 012 677 nebo prostřednictvím emailu info@cticket.cz
 

Většinu dotazů dokážeme vyřešit po telefonu, některé požadavky je potřeba poslat emailem. Pokud sami neznáme odpověď, nebo nemáme pravomoc rozhodnout, vždy se obracíme na pořadatele a vaše prosby s ním komunikujeme.

Tip: Chcete řešit již vytvořenou rezervaci či objednávku? Připravte si její číslo. Určitě se na něj zeptáme a urychlí to vyřízení vašeho požadavku!

 

Nejčastěji odpovídáme na tyto dotazy:

 

  • Zaplatil jsem vstupenky, ale nepřišly mi do emailu. Co mám dělat?

Zkuste nejdříve prosím zkontrolovat SPAM nebo Hromadnou poštu. Pokud své vstupenky nenajdete tam, otevřete si webové stránky, kde jste objednávku vytvořili a přihlaste se do sekce “Můj účet“. Zadáte váš email a pokud neznáte heslo, stačí kliknout na „Zaslat nové“. Heslo vám poté přijde do emailu. Po přihlášení uvidíte svou objednávku a možnost vytisknout vstupenky. Není tam váš nákup uveden? Zavolejte nám a my vám s tím rádi pomůžeme. Třeba byl při objednávce zadán email chybně, nebo byl nákup proveden na jiné webové stránce.

 

  • Kdy mi přijdou eVstupenky, když už jsem provedl platbu?

Pokud platba proběhla kartou online na platební bráně, přijdou eVstupenky vzápětí do emailu. V případě zaslání platby převodem může její zpracování trvat i tři pracovní dny. Následně vám přijde email s potvrzením o přijetí platby a stejně tak i eVstupenky.

 

  • Mám vstupenky na kulturní akci, ale nemohu ji nakonec navštívit. Mohu vstupenky vrátit?

Dle obchodních podmínek vstupenky nelze vrátit ani vyměnit. Zkuste nám přesto poslat svou žádost do emailu info@cticket.cz a my se zkusíme zeptat pořadatele, zda neudělí výjimku. Nezapomeňte do mailu napsat číslo objednávky nebo vstupenek, ať máme váš nákup podle čeho najít.

 

  • Ztratil jsem vstupenku. Jak získám duplikát?

To je poměrně nepříjemná situace, ale chápeme, že se to může stát. V takovém případě nám pošlete svou žádost o duplikát do emailu info@cticket.cz. Zašlete také číslo objednávky a potvrzení o zaplacení. My zjistíme u pořadatele, zda opakovaný tisk povolí. Pokud ano, bude vám vytištěna znovu na stejné pokladně jako originál. Kopie bude, ale označena jako duplikát a pokud se na akci objeví i originální vstupenky, budou upřednostněny právě ty! Uvaděč v divadle totiž už nemá prostor řešit, proč byly vytištěny i duplikáty. Věděli jste, že vstupenka je cenina a podle toho je třeba s ní zacházet?

 

  • Je možné vytvořit k rezervaci fakturu?

Ano, ale v takovém případě je potřeba provést platbu převodem. Vytvořte si rezervaci s typem úhrady převodem, ale nehraďte ji. Následně nám zašlete do emailu info@cticket.cz fakturační údaje a číslo rezervace a my vám vytvoříme zálohovou fakturu. Po zaplacení vám bude vystavena a zaslána konečná faktura. U objednávek hrazených kartou online naleznete v sekci Můj účet účtenku, faktura se k nim nevytváří.

 

  • Nabízí divadlo slevu pro studenty (seniory, profesory, …)?

To vždy záleží na pořadateli. Pokud je sleva možná, zobrazí se vám v druhém kroku objednávky (v košíku) tlačítko „Vyberte si slevu“. Většinou slevy také uvádíme i v popisu samotné akce. Stačí kliknout a podívat se, jaké slevy jsou v nabídce.

 

  • Kam zajít pro vstupenky, když mám zvoleno osobní vyzvednutí?

Zajít můžete na libovolné prodejní místo a není třeba si ho nikde volit předem. Stačí pak sdělit číslo vaší rezervace nebo objednávky. Prodejní místa najdete ZDE.

 

  • Nabízíte dárkové poukazy?

Samozřejmě. Naše dárkové poukazy v různých hodnotách najdete ZDE a je možné je použít online na všechny akce z naší nabídky. Jejich platnost je dvanáct měsíců od nákupu.

 

  • Můžete mi vytvořit rezervaci?

Většinou můžeme. Zavolejte nám, a společně najdeme požadované představení a konkrétní místa vám zarezervujeme na tři dny. S číslem rezervace pak stačí zajít na jakékoli prodejní místo a vstupenky tam zakoupit. Pokud je však termín představení v nejbližších dnech, nebo si pořadatel nepřeje vytvářet rezervace, nezbývá než zakoupit vstupenky rovnou online nebo na prodejním místě bez předchozí rezervace.

 

  • Nevidím na internetu žádná volná místa. Máte ještě nějaké k dispozici?

Tak to bohužel opravdu nemáme. Vidíme v systému to, co vy a pokud je akce vyprodána, nemáme žádné ani „pod pultem“. Věříme ale, že si z naší nabídky dokážete vybrat něco jiného. Více informací ohledně kompletní nabídky naleznete zde.

 

  • Chci objednat více než 6 vstupenek najednou. Jak to mohu udělat?

Jedna možnost je vytvořit si více objednávek. Další možnost je samozřejmě kontaktovat nás telefonicky na +420 277 012 677 nebo emailem na info@cticket.cz a my vám vytvoříme rezervaci i na větší počet míst.

 

  • Dá se platit poukazy Edenred, Sodexo, …?
    Těchto poukazů je celá řada, ale naše společnost spolupracuje prozatím pouze s poukazy Gallery beta a Benefit plus. Těmi zaplatíte online podobně jako při platbě kartou na platební bráně. Stačí opsat číslo karty, potvrdit ověřovacím kódem a hotovo. Zmíněné platební metody však nelze využít na prodejních místech. Tam je potřeba mít připravenou hotovost, případně platební kartu.

 

  • Co je to platba Twisto?
    Pokud zvolíte platbu Twisto, vyplníte svoje údaje a Twisto za vás okamžitě uhradí objednávku. Vstupenky tak budete mít ihned k dispozici. Následně vám Twisto zašle fakturu a vy máte 14 dní na to ji uhradit. Taková objednávka je závazná a neslouží jako rezervace vstupenek.

 

  • Musí být eVstupenky vytisknuté, nebo je stačí ukázat v mobilu?
    Vždy je lepší mít eVstupenky vytisknuté a černobílá verze je naprosto dostačující. Urychlíte tím kontrolu při vstupu na akci. Každá evstupenka se vytiskne na stránku A4 a platná je pouze celá. Určitě se nikde neustřihává! Pokud ale nemáte možnost tisku, stačí je ukázat i v mobilu. Kontrolující si poradí i s tím.

  • Co znamená, když představení nejde koupit a je u něj uvedeno „Lze zakoupit pouze v rámci předplatného“?

Takové představení je zahrnuto v jednom z předplatných, které divadlo nabízí. Bohužel, vstupenky nelze zakoupit na zmíněné představení samostatně. Záložku Předplatné najdete úplně nahoře na hlavní stránce a můžete tak vybrat rovnou celý balíček akcí.

 

  • Máte v prodeji představení pro školy?
    Představení určené školám u nás v prodeji nenajdete. V tomto případě kontaktujte vždy přímo kulturní zařízení, které chcete navštívit.